Help Center

Name is required.
Email address is required.
Invalid email address
Answer is required.
Exceeding max length of 5KB

customer refund

Amelia Blake Jan 19, 2017 11:27AM EST

One of my listeners bought several rewards and tipped quite a lot during my show. However, several days later, he found that his credit card had been charged $150 more than he can actually remember tipping. I looked back at his rewards and it appears he is correct.

He says he contacted Concert Window via email and they have not responded in a week. He is very angry, so I am going to refund his $150 directly by check. However, this means that I am out the 30% that Concert Window took when they charged his card.

For future reference, what can be done? Has anybody else had a similar issue? For an independent artist, refunding $150 is quite a hit to the pocket book, but it's not worth the bad feelings a "fan" will have if they don't get their money back.

I have seen the refund link next to each reward after a show, but now that several days have passed, it doesn't appear that I have that option anymore. When I try to email Concert Window, my computer simply opens a new window - I can't find an actual email address or phone number.

Up 0 rated Down
Michelle Jan 30, 2017 10:57AM EST
Hey Amelia, I was able to find their email support@concertwindow.com

My situation is less frustrating, but I emailed them in hopes of a refund this morning. Hopefully I have more luck than you have. See below for my issue.

That morning I saw the reminder email and went ahead and bought my ticket for $20. Giving $20 meant I would receive the digital download promo. That night, when it was showtime, I looked for the $20 charge on my credit card, but it wasn't there. So when he asked for tips, I tipped $20, because I wanted to receive the free digital download promo. I woke up Friday to see two $20 charges on my card.

I'm in a pickle now, because I don't want them to have $20 removed from their earnings that night, but at the same time, I only intended to give $20. The delay of processing the original $20 caused this issue. Ideally, concert window would refund me $20, but they would not be deducted from the artist's earnings from the show. Help!
Up 0 rated Down
chris grossett Jun 11, 2017 03:18PM EDT
Purchased $10 ticket for King addies vs King turbo didnt get it so please refund if taken thank you
Up -1 rated Down
Concert Window Support Jun 11, 2017 04:12PM EDT Concert Window Agent

Hi Chris,

It doesn’t look like you were charged anything.

Up 0 rated Down
clemencia Oct 27, 2017 09:45PM EDT
need refund
Up 0 rated Down
Concert Window Support Oct 30, 2017 11:32AM EDT Concert Window Agent

Hi Clemencia,

It doesn’t look like you were charged anything.

Post Your Public Answer

Your name (required)
Your email address (required)
Answer (required)
support@concertwindow.com
https://cdn.desk.com/
false
desk
Loading
seconds ago
a minute ago
minutes ago
an hour ago
hours ago
a day ago
days ago
about
false
Invalid characters found
/customer/en/portal/articles/autocomplete